(Android) Wild Castle TD - Grow Empire cheatcode voor het verhogen van tokens
Mar 16, 2022 21:15:57 GMT -5
Post by volrandgegestphos on Mar 16, 2022 21:15:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wild Castle TD - Grow Empire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wild Castle TD - Grow Empire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode voor het verhogen van tokens ▞▞▞
▞▞▞ Wild Castle TD - Grow Empire 2022 version ▞▞▞
Het is over het algemeen een goed spel, maar een soort kopie van Grow castle
Ik beoordeelde deze app oorspronkelijk als 5 omdat ik hem leuk vond, toen kwam ik een probleem met de advertenties tegen en veranderde in 1.. de ontwikkelaar kwam ONMIDDELLIJK terug en probeerde zoveel mogelijk informatie te krijgen over de "bug" die geen advertenties zou laden . Dit werd uiteindelijk MIJN FOUT omdat ik een ontwikkelaarsinstelling heb gewijzigd om een app te doden zodra ik afsluit. De instelling deed mijn telefoon denken dat de app aan het sluiten was toen er een advertentie verscheen.... De instelling teruggezet en nu genieten van het spel zelf. GEWELDIG Bedankt!!
Het is een leuk spel
Niet slecht. Was leuk tot golf 100. Alles daar voorbij is een langzame sleep. Zeer repetitief. Er is een onaangenaam groot aantal upgrades en opties. Te veel. Geen basismods of maatwerk. Geen kaarten. Geen 'splash' schade of vertragingen. Echt gebonden aan wat je torens kunnen doen. Upgradekosten en meerdere objecten om te upgraden werden meer een klus dan een leuke ervaring.
Leuk verdedigingsspel
Dit is een leuk en potentieel verslavend spel. Ik word echter gepusht om het spel na 20 minuten spelen te beoordelen, wat niet veel tijd is om een spel op de juiste manier te ervaren, dus ik geef het 3 sterren totdat ik klaar ben om het daadwerkelijk te beoordelen.
Wild Castle TD - Grow Empire Arcade obm
Basis gameplay maar leuk en vermakelijk om naar te kijken
Wild Castle TD - Grow Empire Arked xcwk
Echt een leuk, casual spel. Mooie graphics, veel helden en upgrades om uit te kiezen.
Moet je goud halen als je weg bent? Elke keer als ik het spel start, sta ik op 0. Als het niet de bedoeling is, is dat jammer, want het zou leuk zijn als een inactief spel.
IO на русском языкеAxE: Alliance vs Empire apkAxE: Alliance vs Empire v1.00.02AxE: Alliance vs Empire v1.01.01AxE: Alliance vs Empire на андроидAxE:
Super vermakelijk en snel. De advertenties werpen hun vruchten af, dus de 30 sec plus is het waard
Basis spel. Het is gemakkelijk om je te vervelen, want het is gemakkelijk om een hogere rang te bereiken en gewoon weg te gaan in autobattle. Je wordt in ieder geval niet overspoeld met advertenties.
Los mejores juegos de estrategia para Android ... demo Inglés 23 MB 04/12/2019 Android. Pokémon Tower Defense 1.1 Español ... Grow Castle 1.35.0.
Wild Castle TD - Grow Empire ஆர்கேட் wmb
Het is als een kweekkasteel, letterlijk vernoemd naar de game. Grafisch is prima, systeem is slecht. De helden missen unieke vaardigheden, AoE te overbodig. Boogschutterstad en het kasteel zijn cliché, voeg iets anders toe om te upgraden; Vallen of zo. Ik hoop niet veel van dit spel, maar dit is mijn recensie. Ik ontmoedig niemand om het te spelen die Grow Castle niet heeft gespeeld. Deze heeft veel ontbrekende dingen die het complexer kunnen maken. Zoals een koffie zonder room of suiker. U moet de naam toevoegen of wijzigen.
Standaard
Hijacker Jack - Famous. Rich. Wanted. Action qle
Problemen of storingen met Wild Castle TD: Grow Empire Tower ...
Dit spel is totaal zinloos. Veracht het upgraden op veel (te veel) manieren, je lijkt nooit veel voordeel te krijgen ten opzichte van de vijanden.
👌
Als je het leuk vindt om urenlang naar advertenties te kijken, dan zul je deze game geweldig vinden.... Met deze game kun je meer tijd besteden aan het kijken naar advertenties dan aan daadwerkelijk gamen.
Wanneer je een held promoot en deze reset, verdwijnt het token gewoon.
Verbeteren
Leuk maar als in Wave 50 niet meer werkt, verschijnt vrijwillig en wanneer je het hebt gespeeld, stopt het met stoppen
Tot nu toe is het een erg leuk spel. Zie al het pay-to-play-schema dat zijn lelijke kop laat zien.
Leuk tot nu toe, maar ik haat het als ze je dwingen een beoordeling te maken. Ik heb nog niet lang genoeg gespeeld om het echt te beoordelen
Wild Castle TD - Grow Empire Spillehall sya
hallo ontwikkelaars ik kan geen dagelijkse beloningen verzamelen..
Wild Castle TD - Grow Empire እንቅስቃሴ ያለባቸው bxx
Deze game is zooo goed, ik ben er dol op, want de vaardigheden en daar cool, de game heeft goede grafieken om te srry als mijn spelling slecht is, maar de mogelijkheid van de game om me te meerioz is zo leuk,
Leuk spel, fijn dat het je niet dwingt om helden of andere dingen te kopen om te winnen.
Geen slecht spel voor korte tijd. Het kan je bezig houden
Goed spel
Bb
Ik hou van de graphics, niet van de gameplay zo saai
Beste leuk
Leuk om te spelen, het is eenvoudig en ontspannend
Ben dol op deze ontwikkelaar. Zal alles wat ze maken letterlijk spelen om hen te ondersteunen bij het maken van meer geweldige games, wat gebruikelijk is voor deze ontwikkelaar in het algemeen.
In het begin goed. Dan wordt het idioot smerig. Sommige goudvereisten zijn absoluut belachelijk. Deze game lijkt gemaakt te zijn om puur geld te verdienen, en niet voor de lol. Het zal je in eerste instantie naar binnen trekken. Maar na een tijdje gebruik je ofwel veel echt geld, ofwel haat je dit spel. Na een paar weken gespeeld te hebben, heb ik het verwijderd.
Update..1 ster omdat 0 niet mogelijk is..dit spel is onwaardig afval.totaal eentonig..saai 1D ... kleine beloningen, om te upgraden ....tot ziens..!!!! Tijdverspilling ... geen ondersteuning ... gewoon e-mailen ...
Het spel was in het begin leuk, maar het lijkt erop dat er geen upgrades meer zijn als de meeste van je helden level 31 hebben bereikt. Mijn kasteel is rond de 160 en daar zie ik ook geen upgrades meer voor. Na ongeveer een week is het spel saai en repetitief geworden.
Leuke game, goed voor spelers die niet zo dol zijn op hardcore games zoals mobiele legende en pubg. Spel is goed, maar karakteropbouw is erg slecht. Het upgraden van dingen en karakter is zo moeilijk. Maar verder is het een heel goed inactief spel
Leuk strategiespel. Ik vind het geweldig dat je opnieuw kunt spelen om extra goud te verdienen. Super leuk tot nu toe!
Leuk spel, maar de bazen zijn zo saai en het kasteel ziet er zo klein uit dat je er een 3D-camera van kunt maken waar je de positie van de camera kunt veranderen bedankt
Lol, ik vocht automatisch en ik ging meer dan 200 golven vooruit en als ik kijk naar mijn tokens hebben er maar 50. Dus de rest van de token was verloren? Wat een waardeloos stom spel. Ja, ik heb het opnieuw gecontroleerd en effectief kun je niet meer dan 50 tokens hebben als je meer krijgt, ben je het kwijt. Wie gaat mijn tokens dan teruggeven?
Leuk voor een paar dagen en toen werd het muf.
Uitstekend spel. Helaas lijkt het alsof er een malware bitcoin miner draait, omdat mijn tablet om de een of andere reden extreem warm wordt en crasht, ook al doe ik letterlijk niets in het spel. Ook geen Google Play-integratie en echt vreselijke optimalisatie.
Ben dol op het spel, maar heeft de kosten van mana nodig om de vaardigheden onder het personage te gebruiken. Heeft ook de kosten van upgrades nodig die onder de items worden vermeld.
Het is bijna 5 sterren. Heldenbomen, meer unieke vaardigheden en beloningen voor het beklimmen van de aanvalsladder zijn wat ik zou willen zien.
Goed spel . . Wordt saai
Het is een goede game en de baas is geweldig
Als ik op de boogschiethal druk, probeer ik te upgraden en er staat 5000k en blijf zeggen dat ik niet genoeg goud heb terwijl ik meer dan 100000 heb.
Zeer interessant spel en mooie graphic. Vind het heel leuk. Goed voor drukke mensen om het spel te spelen, ga elke ronde snel.
Niet veel strategie voor een "strategiespel" Mindless wat torenverdediging betreft. Ik heb dit spel gedownload vanwege de overweldigend hoge beoordelingen, maar wat ik kreeg was een spel waarin je in feite gewoon goud verdient en vervolgens goud uitgeeft om sterker te worden en dat steeds weer opnieuw te doen. De vijanden voelen allemaal hetzelfde aan en je doet amper iets tijdens gevechten.